ELENA SOFIA
SENIČAR

Energetske
terapije in 
svetovanje

ElenaS, d.o.o.
Mariborska cesta 86 (EMO), Celje
elenas.doo@gmail.com
D.Š.: SI72028220

051 452 964 (Naročanje od 9. do 17. ure)

+386 31 397 367 (Tujina)

Skupaj: 0,00 €

Pogoji poslovanja

Podatki o podjetju

Elenas d.o.o.

Mariborska cesta 86

3000 Celje

Davčni zavezanec: DA

Davčna številka: SI72028220

Matična številka: 6573355

Telefon: + 386 51 452 964

Email: elenas.doo@gmail.com

 

NAKUP IN SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine www.elenasenicar.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) in na podlagi priporočil Gospodarske zbornice Slovenije ter mednarodnih kodeksov za spletno in elektronsko poslovanje.

Splošni pogoji poslovanja urejajo način delovanja spletne trgovine www.elenasenicar.si (v nadaljevanju: spletna trgovina www.elenasenicar.si), ki jo upravlja Elenas d.o.o., Mariborska cesta 86, 3000 Celje (v nadaljevanju: ponudnik), pravice in obveznosti ponudnika in obiskovalcev spletne strani www.elenasenicar.si  ter uporabnikov, ki izvršijo preko spletne strani www.elenasenicar.si  nakup (v nadaljevanju: kupec).

Naročilo blaga

Ko ponudnik prejme naročilo poslano s strani kupca, kupcu potrdi sprejem naročila. Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo. Če želi kupec v spletni trgovini www.elenasenicar.si opraviti nakup, mora najprej oddati naročilo z naslednjimi osebnimi podatki: ime in priimek, elektronski naslov, telefon in naslov za dostavo blaga (ulica, kraj in poštna številka). Izpolnjeni podatki ponudniku omogočajo, da zagotovi nemoten proces končne izvedbe kupčevega naročila, in ga lahko obvesti o morebitnih spremembah ob naročilu.

PLAČILNI POGOJI

Za področje Slovenje lahko kupec v postopku naročanja izbere naslednje načine plačila:

po povzetju, plačilo z gotovino ali kreditno kartico ( brez plačila provizije)

DOSTAVA

Naročeno blago bo dostavljeno predvidoma v 2 do 4 delovnih dneh. Vse izdelke kupcu paketno dostavlja pogodbeni partner GLS.

Cene blaga navedene na spletni strani ne vključujejo stroškov poštnine. Znesek poštnine v Sloveniji znaša 3,00 eur. Podjetje Elenas d.o.o. ne prevzema odgovornosti za morebitne zamude s strani dostavljavca. Cenik dostave lahko podjetje Elenas d.o.o.o kadarkoli spremeni prav tako lahko izbere drugo dostavno službo če oceni, da bo s tem naročilo izvedeno učinkoviteje.

VAROVANJE PODATKOV IN ZASEBNOST

Registracija in/ali vpis osebnih podatkov v spletno trgovino, je nujen in izključno potreben samo za pravilno izvajanje storitev spletne trgovine www.elenasenicar.si Obvezujemo se, da uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani tretji osebi. Uporabnikom je na voljo vpogled v podatke, ki jih hranimo o njih preko njihovega uporabniškega računa.

VRAČILO BLAGA IN REKLAMACIJE

Kupcem pripada pravica (ZOOR – zakon o obligacijskih razmerjih in zakon o trgovini), da v petnajstih dneh po prevzemu kupljenega blaga vrne blago brez kakršnekoli odškodnine. Stroški, ki nastanejo pri vračilu blaga, so breme kupca. Blago mora biti vrnjeno najkasneje v 15-ih dneh od prejema blaga, po pošti na naslov spletne prodajalne www.elenasenicar.si na osnovi obveznega predhodnega pisnega obvestila. Obvestilo mora kupec poslati na elektronski naslov: elenas.doo@gmail.com.Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Vrnjeni izdelki morajo biti neuporabljeni, nepoškodovani in v originalni, po možnosti nepoškodovani embalaži. Priložena mora biti kopija računa. Z izpolnjenimi naštetimi pogoji se podjetje Elenas d.o.o. zavezuje k vrnitvi celotne kupnine najkasneje v roku 15-ih dni od prejema vrnjenega blaga.

Odgovornost

Podjetje Elenas d.o.o. ni odgovorno za motnje v poteku storitve, ki so posledica ravnanja uporabnika (npr. računalnik, okužen z virusi) ali ponudnikov poti oziroma infrastrukture, ki jo uporablja storitev spletna trgovina www.elenasenicar.si (npr. izpad delovanja medmrežja).

Podjetje Elenas d.o.o. deluje v skladu z veljavno zakonodajo in v vsakem trenutku skrbi za uporabnike in kupce. V morebitnih sporih si po svojih najboljših močeh prizadeva za sporazumno rešitev. Vsako morebitno pritožbo lahko kupec naslovi na objavljene kontakte.